Menu
Mon panier

En cours de chargement...

Recherche avancée

On perfect competition : definitions, usages and foundations - De la concurrence parfaite : définitions, usages et fondements

Collectif

  • L'Harmattan

  • Paru le : 01/01/2013
Au sommaire de ce numéro : On perfect competition : definitions, usages and foundations / Appropriation in a competitive theory of value / Price takers... > Lire la suite
20,99 €
E-book - PDF
Vérifier la compatibilité avec vos supports
Au sommaire de ce numéro : On perfect competition : definitions, usages and foundations / Appropriation in a competitive theory of value / Price takers vs. great numbers : a critique of the Edgeworth-Walras convergence à la Debreu-Scarf / Negishi on Edgeworth on Jevon's law of indifference, Walra's equilibrium, and the role of large numbers : a critical assessment / Edgeworth on competition : a note on Franco Donzelli / Edgeworth on competition : a reply to Antoine Rebeyrol / On price-making contracts and economic theory : rethinking Bertrand and Edgeworth / Price taking as an asymptotic limit of strategic behavior / Competition : the ways to perfection / The perfection competition paradigm : evolving from its ambiguities.
(Numéro en anglais).

Fiche technique

  • Date de parution : 01/01/2013
  • Editeur : L'Harmattan
  • ISBN : 978-2-296-51405-8
  • EAN : 9782296514058
  • Format : PDF
  • Nb. de pages : 240 pages
  • Caractéristiques du format PDF
    • Pages : 240
    • Taille : 13 637 Ko
    • Protection num. : Digital Watermarking
    • Imprimable : 01 page(s) autorisée(s)
    • Copier coller : 01 page(s) autorisée(s)

On perfect competition : definitions, usages and foundations - De la concurrence parfaite : définitions, usages et fondements est également présent dans les rayons

 Collectif - On perfect competition : definitions, usages and foundations - De la concurrence parfaite : définitions, usages et fondements.
On perfect competition : definitions, usages and...
Collectif
20,99 €
Haut de page