Menu
Mon panier

En cours de chargement...

Recherche avancée

European Review of Service Economics and Management N° 10, 2020/2 (Broché)

Varia

  • Classiques Garnier

  • Paru le : 28/10/2020
  • Plus d'un million de livres disponibles
  • Retrait gratuit en magasin
  • Livraison à domicile sous 24h/48h*
    * si livre disponible en stock, livraison payante
49,00 €
Expédié sous 3 à 6 jours
  • ou
    À retirer gratuitement en magasin U
    entre le 15 mai et le 17 mai
Takeshi TAKENAKA, Hiroshi NISHIKOORI, Nariaki NISHINO, Kentaro WATANABE, "Re-design of service systems based on employee satisfaction, customer satisfaction and labour productivity" Juan Carlos ZAGACETA-GARCÍA, "Service firm innovation. Disaggregated sectoral classification analysis for Mexico" Leonel CORONA-TREVIÑO, "Challenges for service innovation in developing countries. The cases of Mexico and Latin America" Magali DUBOSSON, Emmanuel FRAGNIERE, Anne-Sylvaine HERITIER, Samuele MEIER, Charles WAINWRIGHT, "Fostering 'co-socialization' between patient and nurse to mitigate the risks of digitalizing health care services" Benoît DESMARCHELIER, Faridah DJELLAL, Faïz GALLOUJ, "Public service innovation networks (PSINs).
An instrument for collaborative innovation and value co-creation in public service(s)" Gilles PACHE, "Service innovation in historical perspective. The case of 'platforming'"

Fiche technique

  • Date de parution : 28/10/2020
  • Editeur : Classiques Garnier
  • ISBN : 978-2-406-11027-9
  • EAN : 9782406110279
  • Format : Grand Format
  • Présentation : Broché
  • Nb. de pages : 200 pages
  • Poids : 0.282 Kg
  • Dimensions : 15,0 cm × 22,0 cm × 1,0 cm
 Classiques Garnier - European Review of Service Economics and Management N° 10, 2020/2 : Varia.
European Review of Service Economics and Management N°...
49,00 €
Haut de page